KLACHTENREGELING
Doe uw mond open
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden? Doe dan graag uw mond open! Vraag ons om een verhelderend gesprek. Een gesprek kan al veel onduidelijkheden wegnemen. Uw tandheelkundig specialist kan dan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier deed. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.
Mocht u er samen niet uitkomen of niet met u tandheelkundig specialist willen overleggen, wordt er een afspraak gemaakt met een praktijkmanager van Mondzorg Clinics. Wij kunnen leren van elke klacht en zullen het probleem zo goed mogelijk oplossen.
Omdat er meerdere tandartsen werkzaam zijn per vestiging kunt u er ook voor kiezen uw behandeling voort te zetten bij een andere tandarts. Dat is geen enkel probleem. Wel koppelen we uw klacht met uw toestemming natuurlijk terug aan de tandarts.
Liever rechtstreeks uw tip of klacht aan onze praktijkmanager melden? Dit kan via:
Mailen
klantenservice@mondzorgclinics.nl
Schrijven
Uw klacht en of vraag kunt u ook via briefpost versturen. Stuur uw brief naar:
Klantenservice Mondzorg Clinics
Julianaplein 25
5211 BB ‘s-Hertogenbosch
Onze praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van de ANT Associatie Nederlandse Tandartsen
De Klachtencommissie Tandheelkunde van de ANT behandelt klachten over:
– tandheelkundige behandeling
– communicatie en bejegening
– nota’s
– combinaties van bovenstaande
Klachten over alleen geldvorderingen en schadevergoedingen vallen buiten de klachtenregeling en kunnen door de Klachtencommissie niet in behandeling worden genomen.
Indien u uw klacht niet bij ons kenbaar wenst te maken maar liever rechtstreeks bij een officiële klachtencommisie extern kunt u zich wenden tot de externe klachtenregeling van het ANT
https://www.ant-online.nl/patienten/klacht-over-uw-tandarts/contact